marți, 13 februarie 2018

Minare de Bitcoin

    Astazi m-am informat in mare parte despre minarea de monezi virtuale, mai precis minarea de Bitcoin. Mai mult m-a interesat performanta minima a componentelor unui computer capabil de minat aceasta moneda virtuala. Dupa o cautare indelungata am gasit niste informatii clare, deci cu ajutorul acestora am creat un computer cu piesele minime:

CPU: orice procesor facut dupa 2005 este capabil sa ruleze software-ul pentru minat, astfel eu am ales urmatorul: Procesor Intel® Pentium™ G4400, 3.30GHz= 207 lei

Placa de Baza: trebuie sa aiba minim un PCI-E slot ca sa poti insera o placa video pentru minare, astfel eu am ales urmatorul: Placa de baza ASRock H81M-VG4 R3.0= 178 lei

Memorie: 1GB ii destul, nu conteaza daca ii DDR, DDR2 sau DDR3, astfel eu am ales urmatorul: Memorie Zeppelin 1GB DIMM= 49 lei

Hard Disk: orice ATA, SATA mai mare de 30GB va fi bun, astfel eu am ales urmatorul: Hard Disk Seagate Video 3.5 HDD 500 Gb= 140 lei

Placa Video: este cel mai important component al unui pc de minat. Placile AMD sunt mai rapide cand este vorba despre minat decat cele Nvidia, astfel am ales urmatorul: Placa video Gigabyte Radeon RX 550= 579 lei

Sursa: trebuie sa fie una de calitate mai buna care sa suporte cerinta minima a placii video, astfel am ales: Sursa nJoy Ayrus 450= 119 lei

In total componentele costa 1272 lei

(componentele sunt disponibile pe eMAG.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu